ଡିଜାଇନ୍ ପତ୍ରିକା |
ଡିଜାଇନ୍ ପତ୍ରିକା |
ଆଲୋକୀକରଣ

Yazz

ଆଲୋକୀକରଣ ୟାଜ୍ ହେଉଛି ଏକ ମଜାଳିଆ ଆଲୋକୀକରଣ ଫିକ୍ଚର୍ ଯାହାକି ନମନୀୟ ସେମି କଠିନ ତାରରେ ନିର୍ମିତ ଯାହା ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ଯେକ any ଣସି ଆକୃତି କିମ୍ବା ଫର୍ମରେ ବଙ୍କା ହେବାକୁ ଦେଇଥାଏ ଯାହା ସେମାନଙ୍କ ମନୋବଳକୁ ଅନୁକୂଳ କରେ | ଏହା ଏକ ସଂଲଗ୍ନ ଜ୍ୟାକ୍ ସହିତ ଆସିଥାଏ ଯାହାକି ଏକରୁ ଅଧିକ ୟୁନିଟ୍ ଏକତ୍ର କରିବା ସହଜ କରିଥାଏ | ୟାଜ୍ ମଧ୍ୟ ସ est ନ୍ଦର୍ଯ୍ୟଜନକ ଭାବରେ ଆକର୍ଷଣୀୟ, ଉପଭୋକ୍ତା ଅନୁକୂଳ ଏବଂ ଅର୍ଥନ .ତିକ | ଏହି ଧାରଣା ଆଲୋକକୁ କମ୍ କରିବାର କଳ୍ପନାରୁ ଆସିଥିଲା ଏବଂ ଏହାର ମ basic ଳିକ ଅତ୍ୟାବଶ୍ୟକୀୟ ଜିନିଷକୁ ସ beauty ନ୍ଦର୍ଯ୍ୟର ଚରମ ଅଭିବ୍ୟକ୍ତି ଭାବରେ ଏହାର ସ est ନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରଭାବ ଆଲୋକକୁ ହରାଇଲା ନାହିଁ କାରଣ ଶିଳ୍ପ ମିନିମାଲିଜିମ୍ ନିଜେ କଳା |

ଆସନ

Kagome

ଆସନ ଗ୍ରାଫିକ୍ ଡିଜାଇନ୍ରେ ପୃଷ୍ଠଭୂମି ସହିତ ଶିନ୍ ଆସାନୋଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଡିଜାଇନ୍ ହୋଇଥିବା ସେନ୍ ହେଉଛି ଷ୍ଟିଲ୍ ଆସବାବପତ୍ରର piece ଖଣ୍ଡ ସଂଗ୍ରହ ଯାହା 2D ଲାଇନକୁ 3D ଫର୍ମରେ ପରିଣତ କରେ | “କାଗୋମ ଷ୍ଟୁଲ” ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ କରି ପ୍ରତ୍ୟେକ ଖଣ୍ଡଗୁଡ଼ିକ ରେଖା ସହିତ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଛି ଯାହା ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରୟୋଗରେ ଉଭୟ ଫର୍ମ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକାରିତାକୁ ପ୍ରକାଶ କରିବାକୁ ଅତ୍ୟଧିକ କମ୍ କରିଥାଏ, ପାରମ୍ପାରିକ ଜାପାନୀ ଶିଳ୍ପ ଏବଂ s ାଞ୍ଚା ପରି ଅନନ୍ୟ ଉତ୍ସ ଦ୍ୱାରା ଅନୁପ୍ରାଣିତ | କାଗୋମ ଷ୍ଟୁଲ 18 ଡାହାଣ କୋଣ ତ୍ରିରଙ୍ଗାରୁ ନିର୍ମିତ ଯାହା ପରସ୍ପରକୁ ସମର୍ଥନ କରେ ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ଉପରରୁ ଦେଖାଯାଏ ପାରମ୍ପାରିକ ଜାପାନୀ ଶିଳ୍ପା pattern ୍ଚଳ କାଗୋମ ମୋୟୋ ଗଠନ କରେ |

କଷ୍ଟୋମାଇଜେବଲ୍ ଅଲ-ଇନ୍-ଏକ Pc

BENT

କଷ୍ଟୋମାଇଜେବଲ୍ ଅଲ-ଇନ୍-ଏକ Pc ବହୁ କଷ୍ଟୋମାଇଜେସନ୍ ନୀତି ସହିତ ଡିଜାଇନ୍ ହୋଇଛି, ବହୁ ଉତ୍ପାଦନର ସୀମା ମଧ୍ୟରେ ଉପଭୋକ୍ତା ଆବଶ୍ୟକତାକୁ ଏକ ଉତ୍ତମ ଉପାୟରେ ପୂରଣ କରେ | ଏହି ପ୍ରକଳ୍ପର ମୁଖ୍ୟ ଆହ୍ was ାନ ହେଉଛି ଏକ ଡିଜାଇନ୍ ଆଣିବା ଯାହାକି ବହୁ ଉତ୍ପାଦନର ସୀମା ମଧ୍ୟରେ ଚାରୋଟି ଉପଭୋକ୍ତା ଗୋଷ୍ଠୀର ବିଭିନ୍ନ ଆବଶ୍ୟକତା ପୂରଣ କରିବ | ଏହି ତିନୋଟି ମୁଖ୍ୟ କଷ୍ଟମାଇଜେସନ୍ ଆଇଟମ୍ ଗୁଡିକ ଏହି ଉପଭୋକ୍ତା ଗୋଷ୍ଠୀ ପାଇଁ ଉତ୍ପାଦକୁ ଭିନ୍ନ କରିବା ପାଇଁ ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରାଯାଇଛି ଏବଂ ବ୍ୟବହୃତ ହୋଇଛି: 1. ସ୍କ୍ରିନ୍ ଅଂଶୀଦାର 2 ସ୍କ୍ରିନ ଉଚ୍ଚତା ଆଡଜଷ୍ଟମେଣ୍ଟ୍ 3. କିବୋର୍ଡ-କାଲକୁଲେଟର ମିଶ୍ରଣ

ରିଅଲ୍ ଇଷ୍ଟେଟ୍ ଏଜେନ୍ସି

The Float

ରିଅଲ୍ ଇଷ୍ଟେଟ୍ ଏଜେନ୍ସି ଏହି ପ୍ରୋଜେକ୍ଟରେ ଆମେ ସ୍ଥାପତ୍ୟ, ଭିତର ଏବଂ ଲ୍ୟାଣ୍ଡସ୍କେପ୍ ଡିଜାଇନ୍ କରୁ | ମାମଲାଟି ହେଉଛି “ରିଏଲେଷ୍ଟେଟ୍ ଏଜେନ୍ସି”, ରିଏଲେଷ୍ଟେଟ୍ ର ନାମ ହେଉଛି [ସ୍କାଏ ଭିଲ୍ଲା], ତେଣୁ ଏହି ଧାରଣାକୁ ଆରମ୍ଭ ପଏଣ୍ଟ ଭାବରେ ଧାରଣା କର | ଏବଂ ଏହି ପ୍ରକଳ୍ପ ଜିଆମେନ୍ ଡାଉନ୍ ଟାଉନ୍ ରେ ଅବସ୍ଥିତ, ବେସ୍ ଚାରିପାଖରେ ଅବସ୍ଥା ଅନୁକୂଳ ନୁହେଁ, ସେଠାରେ ପୁରୁଣା ଆପାର୍ଟମେଣ୍ଟ ଏବଂ ନିର୍ମାଣ ସ୍ଥାନ ଅଛି, ଏହାର ବିପରୀତ ଏକ ବିଦ୍ୟାଳୟ, କ lands ଣସି ଦୃଶ୍ୟ ନାହିଁ | ଶେଷରେ, [ଫ୍ଲୋଟ୍] ର ସଂକଳ୍ପ ସହିତ, ବିକ୍ରୟ କେନ୍ଦ୍ରକୁ 2F ଉଚ୍ଚତାକୁ ଟାଣ, ଏବଂ ନିଜର ଲ୍ୟାଣ୍ଡସ୍କେପ୍, ଏକ ଷ୍ଟାକ-ଲେଭଲ୍ ପୁଲ୍ ସୃଷ୍ଟି କର, ତେଣୁ ବିକ୍ରୟ କେନ୍ଦ୍ର ପାଣିରେ ଭାସିବାକୁ ପସନ୍ଦ କରେ, ଏବଂ ପରିଦର୍ଶକମାନେ ଏକର ଏକର ଦେଇ ଯାଆନ୍ତି | ପୋଖରୀର, ଏବଂ ବିକ୍ରୟ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର ତଳ ମହଲାରେ, ପଛ ସିଡ଼ିରେ ଚାଲ ଏବଂ ବିକ୍ରୟ ହଲକୁ ଯାଅ | ନିର୍ମାଣ ହେଉଛି ଇସ୍ପାତ ଗଠନ, ବିଲ୍ଡିଂ ଡିଜାଇନ୍ ଏବଂ ଇଣ୍ଟେରିୟର ଡିଜାଇନ୍ କ techni ଶଳରେ ଏକୀକରଣ ଏବଂ ଏକତା ଖୋଜ |

ପ୍ରଦୀପ

Hitotaba

ପ୍ରଦୀପ ଗ୍ରାଫିକ୍ ଡିଜାଇନ୍ରେ ପୃଷ୍ଠଭୂମି ସହିତ ଶିନ୍ ଆସାନୋଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଡିଜାଇନ୍ ହୋଇଥିବା ସେନ୍ ହେଉଛି ଷ୍ଟିଲ୍ ଆସବାବପତ୍ରର piece ଖଣ୍ଡ ସଂଗ୍ରହ ଯାହା 2D ଲାଇନକୁ 3D ଫର୍ମରେ ପରିଣତ କରେ | “ହିଟୋଟାବା ଲ୍ୟାମ୍ପ” ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଖଣ୍ଡ ରେଖା ସହିତ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଛି ଯାହା ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରୟୋଗରେ ଉଭୟ ଫର୍ମ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକାରିତାକୁ ପ୍ରକାଶ କରିବାକୁ ଅତ୍ୟଧିକ କମ୍ କରିଥାଏ, ପାରମ୍ପାରିକ ଜାପାନୀ ଶିଳ୍ପ ଏବଂ s ାଞ୍ଚା ପରି ଅନନ୍ୟ ଉତ୍ସ ଦ୍ୱାରା ଅନୁପ୍ରାଣିତ | ଜାପାନର ଗ୍ରାମାଞ୍ଚଳର ଦୃଶ୍ୟ ଦୃଶ୍ୟ ଦ୍ୱାରା ହିଟୋଟାବା ପ୍ରଦୀପ ଅନୁପ୍ରାଣିତ ହୋଇଛି ଯେଉଁଠାରେ ଅମଳ ପରେ ଶୁଖିବା ପାଇଁ ଚାଉଳ ନଡ଼ାର ଗୁଣ୍ଡ ତଳକୁ ଟାଙ୍ଗି ଦିଆଯାଏ |

ଘର

Geometry Space

ଘର ଏହି ପ୍ରକଳ୍ପ ହେଉଛି ସାଂଘାଇ ଉପକଣ୍ଠରେ ଥିବା [SAC ବିଗାନ୍ ହିଲ୍ ଆନ୍ତର୍ଜାତୀୟ କଳା କେନ୍ଦ୍ର] ରେ ଅବସ୍ଥିତ ଏକ ଭିଲ୍ଲା ପ୍ରୋଜେକ୍ଟ, ସମ୍ପ୍ରଦାୟରେ ଏକ କଳା କେନ୍ଦ୍ର ଅଛି, ଅନେକ ସାଂସ୍କୃତିକ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ଯୋଗାଇଥାଏ, ଭିଲ୍ଲା ଅଫିସ୍ କିମ୍ବା ଷ୍ଟୁଡିଓ କିମ୍ବା ଘର ହୋଇପାରେ, କମ୍ୟୁନିଟି ସ୍କେପ୍ ସେଣ୍ଟରରେ ଏକ ବଡ଼ ହ୍ରଦ ସର୍ଫେସ୍ ଅଛି | , ଏହି ମଡେଲ୍ ସିଧାସଳଖ ହ୍ରଦ କୂଳରେ ଅଛି | ବିଲ୍ଡିଂର ବିଶେଷ ବ features ଶିଷ୍ଟ୍ୟ ହେଉଛି କ any ଣସି ସ୍ତମ୍ଭ ବିନା ଇନଡୋର ସ୍ପେସ୍, ଯାହା ଇନଡୋର ସ୍ପେସରେ ଡିଜାଇନ୍ରେ ସର୍ବ ବୃହତ ପରିବର୍ତ୍ତନଶୀଳତା ଏବଂ ସୃଜନଶୀଳତା ପ୍ରଦାନ କରିଥାଏ, କିନ୍ତୁ ସ୍ଥାନର ସ୍ freedom ାଧୀନତା ଏବଂ ପରିବର୍ତ୍ତନଶୀଳତା ହେତୁ ଭିତରର ଗଠନ, ଡିଜାଇନ୍ କ techni ଶଳ ଅଧିକ ପରିବର୍ତ୍ତନଶୀଳ, ବିସ୍ତାରିତ ଜ୍ୟାମିତି | [ଆର୍ଟ ସେଣ୍ଟର] ଦ୍ୱାରା ଅନୁସରଣ କରାଯାଇଥିବା ସୃଜନଶୀଳ ଚିନ୍ତାଧାରା ସହିତ ମଧ୍ୟ ଆଭ୍ୟନ୍ତରୀଣ ସ୍ଥାନ ସୃଷ୍ଟି କରେ | ବିଭାଜିତ ସ୍ତରର ସଂରଚନା ଏବଂ ମୁଖ୍ୟ ସିଡ଼ି ଭିତର ସ୍ପେସ୍ ମ middle ିରେ ଥିବାବେଳେ ବାମ ଏବଂ ଡାହାଣ ପାର୍ଶ୍ୱଗୁଡିକ ବିଭାଜିତ ସ୍ତରର ସିଡ଼ି ଅଟେ, ତେଣୁ ଏହି ସ୍ଥାନକୁ ସଂଯୋଗ କରୁଥିବା ସମୁଦାୟ ପାଞ୍ଚଟି ଭିନ୍ନ ଇନଡୋର ସିଡ଼ି କ୍ଷେତ୍ର |